.

.

18.10.2015

Promenade à travers les rues de Paris. ♥



Odkąd byłam małą dziewczynką moim największym marzeniem było zobaczyć Paryż.
Nie do końca wiedziałam, gdzie leży Francja, ale fotografie Paryża, jakie widziałam w gazetach, bądź książkach zapierały mi dech w piersiach!
W żadne urodziny nie zabrakło życzeń: "żebyś w końcu pojechała do Paryża".
I tak dziwnym przypadkiem 3 października 2015 roku moja mama otrzymała spóźniony prezent urodzinowy, od mojej siostry i jej chłopaka w postaci 2 biletów do Paryża, jeden był dla mnie!
Było to tak niespodziewane i niewiarygodne, że do dziś nie mogę w to uwierzyć!
Tydzień później leciałyśmy do stolicy mody.
Wraz z mamą, siostrą, moja chrześnicą oraz chłopakiem siostry spędziliśmy weekend w jednym z najbardziej klimatycznych, pięknych miast Europy!
Jestem fotografem, dlatego Paryż wydaje mi się perełką pod tym względem.
Przecudowne uliczki, wszędzie kamienice, małe kawiarnie, styl, klasa, ludzie!
Wszystko prosiło się o to by zrobić zdjęcie!
Na dodatek zaopatrzyłam się w wydanie specjalne Paryskiego VOGUE, dlatego pod względem fotograficznym jestem spełniona w 101%!
Zapraszam Was na spacer ulicami Paryża w moim obiektywie.


























Do Paryża zamierzam jeszcze wrócić.
3 dni to za mało by poznać go dokładnie, mój obiektyw nie widział jeszcze wielu miejsc!
A w mojej główce rodzi się pomysł paryskiej sesji, kto wie może w przyszłości mi się to uda!
Jak widać, życie jest nieprzewidywalne i to czyni je wspaniałym. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz