.

.

5.08.2015

Meet me and my life !

Blogerką chciałam być od zawsze. Blogów miałam sto. Jednak nigdy nie wiedziałam o czym pisać, dlatego moje przygody z blogowaniem kończyły się tak szybko, jak zaczynały. Blog lifestylowy, modowy, z opowieściami, inspiracjami i jeszcze innymi duperelami, tak - to wszystko było i niestety się nie przyjęło.
Tym razem nie będę na siłę próbować się Wam przypodobać, jednocześnie upodabniając się do wszystkich blogerek. Tym razem zobaczycie prawdziwą mnie, bez usypiających notek pt. wstałam, zjadłam śniadanie, poszłam do szkoły, wróciłam, poszłam spać.
Co jest w planach? Moje życie czyli masa zdjęć, tych z sesji, których nie zobaczycie na moim facebooku, jak i tych z mojego życia prywatnego.. A z resztą! Co ja będę wymieniać, po prostu - czytajcie :*

1 komentarz: